vill bara säga..

.. att det är no bloggpaus. Det är bara det att jag inte kommer skriva lika ofta och varje dag. Eller så gör jag det kanske ibland om jag har lust. Bara så ni vet ;)

Men igår så hade jag seriöst roligaste kvällen på länge. Fab 5 (jag, Amanda, Mathilda, Julia & Louise) hade åter igen av våra "legendariska" tjejkvällar. Haha nejmen seriöst så har vi alltid roligast då. Vi sätter på musik på högsta volym och spelar så högt att vi inte märkar att i vrålar när vi sjunger med och dansar runt som galningar. Det är så jävla skönt. Lever verkligen livet med er då tjejer.
Men igår så var det ju också värsta vår/sommar-vädret ute. Det var skit skönt! så vi satt ute på min veranda. Vi käka lite tortilla och snacka ett tag. Sen så gick vi in och åt. Sen så dansade och vrålade vi i ungefär 2 timmar. Sen käka vi tårta som hade blivit över sen i Fredags (jag fyllde år då och hade släkten här). Och gissa vart vi käka den? På verandan! Så hiiiimla mysigt! Klockan var typ 9 men vi satt där med filtar som så småning om gick över till täcken. Satt där och snacka om allt och inget. Haha passade på att blåsa några som är i Italien också. Haha vi ringde upp dom och snacka lite. Okej vi snakca med Hilding, och så hör man hur han säger i bakrunden; "Fyfan vad dom är dumma, det kostar skit mycket pengar att ringa hit. *as-garv*" Och då började vi att små garva lite öfr det kostar hur mycket som helst för dom! Så vi babbla på i säkert en kvart tills det började pipa i luren och vi mistänkte att hans pengar var slut.
Fortsatte att ringa runt lite och prata. Men sen drog Julia och Amanda hem vid halv 11. Jag och Mathilda och Louise satt kvart till halv 1. Sen gick vi in och la oss här uppe på luftmadrassen och kolla på film. Sen så slagga vi vid halv 3.

Idag så vaknade vi vid 11. Vi gicl upp och käka frulle. Sen drog vi ner till ip. Amanda hade match som vi satt och kolla på. Mötte Julia och Henke där också. Men sen när matchen var slut så drog Amanda direkt, det enda hon sa var "Heeej! Jag måste dra nu. Ses!" Haha. Så då gick Jaag Mathilda Julia och Henke och hyrde film. Sen tog vi bussen hem till Julia. Vi gjorde köttbullar och Makaroner ich kollade på filmen. Sen tog jag och Henke bussen hem till Stuvsta. Fast där skildes våra vägar åt. jag gick hem och kolla på Gossip Girl och Wipeout. Och nu sitter jag här.

Har gjort om deignen också. Den blev sådär men jag ska göra en ny, den får vara så så länge iaf.

Nu ska jag kolla på massa gossip girl avsnitt. Fick första sässongen på box i fredags.

Jaja hade bra! Puss balle




Haha jag vet att jag ser ut som en mongolid men jag bjuder på det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ju ett mongo;)

2009-04-06 @ 14:15:47
Postat av: alice

jaa.. det kanske jag är :P

2009-04-06 @ 22:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0