shoppaholic

Nej skulle inte tro det. Men idag har jag varit och shoppat lagom mycket i Farsta med modra mi och lillskitensyster.
Fast först gick vi ut med Sacha på en promiss till mammas jobb. Hon slutade och vi vandrade vidare till min faster och söta kusin. Och jag har fått reda på att jag ska få en till ksuin i slutet på sommarn! Så kul! Hoppas hon blir lika snäll som Mtilde, min nuvarande ksuin. Okej alltså det där lät fel emn jag menar min fasters dotter som är på jorden nu och inte inne i magen.. eh okej vi lämnar det där :P
Sen så åkte vi till Farsta. Hitatde två toppar och en stickad väst samt ett skärp på Gina :) Åååh, Gina me love.
Sen åkte vi hem, tog en glarre (glass) och sen åkte vi och plockade upp Lovisa och vidare till träningen. Gick vell bra men det var extremt tråkigt idag.
Har inte gjort så mycket sen jag kom hem. Har smsat med Julia och Amanda lite. Ska vara med Amanda imoron. Vi ville vara med Julia och co men dom dissade oss :'( Haha nej jag skoja bara men jag vetefan vad det var, dom var typ "för många" eller nått jag fattade inte riktigt. Men jag vet inte riktigt vad jag och Amanda hitatr på. Några förslag? :D

Ska iaf dra nu och kolla på Ballar av stål! ;D Guud me like that show. xo balle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0