seg fredag

Tjo bre bloggen. Var hemma idag också. Har ju varit sjuk. Mådde ganska bra idag men jag smittar typ lite fortfarande och så orkar jag knappt göra någonting. Haha om jag är uppe och går så efter typ 10 steg så blir det skitjobbigt och det känns som jag ska ramla ihop XP.
Men jag sov ganska sent idag. Sen så gick jag upp och låg jag och dega i soffan och kolla på tv fram tills 1. Sen så kom Vicki hem från plugget. Då gick vi på en liten prommiss till skolan för jag skulle hämta lite läxböcker, och my god! jag trodde jag skulle svimma! Haha så jäkla jobbigt att gå upp för alla trppor (det är skitmyckettrappor påväg till skolan). Men jag lever så det gick bra. Sen så har jag inte gjort så mycket mer än att kollat på tv. Haha jag vet det är fredag, men jag orkar inte göra något. Haha. Ha det så bra / alice 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0