onsdag

Tjena, mamma här. Haha drev. Men idag så hände det inte så mycket roligt i skolan. Hade träslöjd som sista ämne. Sen efter det drog jag ner till ip. Skulle vara där med Amanda & Linnea. Men det var massa andra där också. Grabbs vettni ;) Haha nej jag skoja men jag tror inte jag kommer ihåg alla som vär där då. Men sen efter ett tag var det iaf jag, Amanda, Linnea, Henke, Geron, Zäta, Alex, en till Alex eller Alexander, och Marcus. Haha Marcus körde lite Ballar av Stål. Haha! Han var Soneby City Sports och han gick fram till några som hade träning och satt och prata eller tränarn prata med dom i en ring och så kommer Marcus fram och skriker någonting och fladdrar med armarna. Haha det låter lite töntigt men det var så jäkla kul när man var där :P
Sen efter ett tag drog han hem. Då drog vi andra till coop. Jag köpte my beloved ice cream :) Sen drog vi, förutom Amanda, tillbaks till ip. Amanda drog hem. På ip så gjorde vi inte så mycket, låg mest i ett mål och chillade lite bre som Geron sa. Sen så drog vi hem vid 7.

- balle




"Jag är inte alls femenim"


Haha tycker faktiskt den här bilden blev lite rolig. Det händer något överallt. Haha och Amanda hoppade percis på mig och det här är precis innan jag hinner reagera och Henke med sitt finger och geron & Linnea i bakrunden. Bravo Zäta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0