me like nudles

Tjena alla monster-diggare! Allt bra?
Idag hände inget ovanligt i skolan. Förutom att jag fick smaka en liten donatbit av Mirre och god vad det var gott.
Efter tha school var jag med Trippletower. Vi var duktiga och pluggade! Sen så spelade vi in en egen-verision av en bond-film. Fast vi gjorde en "Dildo-film". Okej, misstolka inte det där men min kära vän Mathilda har ett lite ovanligt smeknamn :)
Tog bussen hem vid 5. Lilla Mathilda skulle på träning. Har inte gjort så mycket här hemma förutom kokat nudlar som jag precis har ätit upp!
Snart ska jag gå och möta Amanda på ip. Vet inte vad vi hittar på men vi kommer nog på något, det gör vi alltid ;)

xoooooooooooooooooooooooo balle



Haha jag vetefan vad jag gör men jag skulle ta kort på nudlarna med webben och så håller jag på att tappa talriken och så.. eh jag vetefan ;P Men här ser man hur håret blev iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0