list of the day

Lovar du att vara ärlig? Japp

Du heter: Alice

Smeknamn: Balle, Alle-Balle, Alle, Charlie, Brallis, m.m.
Låt som när du är ledsen sörjer till: Jag vet inte. Men jag brukar oftast vilja lyssna på With or Without You med U2 för jag blir alltid lite småledsen av den men samtidigt så mår jag grymt bra av att lyssna på den. det är svårt att beskriva känslan. Jag mår iaf bra av den låten & jag brukar lyssna på den då.

Beroende av: Just nu, glass ;)

Vad behöver du mest just nu: I don't know

Vad tror folk om dig? Jag vet inte, får fråga dom istället
Stämmer det? Ja..?
Vad får du oftast komplimanger för? Oftast att jag skrattar så mycket

Hur imponerar man på dig? Var dig själv
Brukar du skratta för dig själv? Haha, jo..

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Äckel. Det var från Mathilda, *snyft*

Var bor du? stuvsta

Trivs du där: love it!

Äger du några converse: yes , ett par svarta

Sprit, cider, vin eller öl: mjölk! :)

Vad har du för mobil: sony ericsson W910i, röd

Nästa mål i ditt liv: Gillar inte att tänka på framtiden så mycket

Hur svarar du i mobilen: Hallå? :) eller Hej det är Alice

Vem ringde du senast? Mathilda

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Haha, det kommer jag inte ihåg :P

Antal timmar sömn inatt: Oj, det blev inte många.. 8 tror jag

Sov du ensam: Nej, sov med Sacha :) <3 Hon sover alltid i min säng
Brukar du komma i tid: ehm.. gjorde inte det forut till lektonerna på mornarna men har skärpt mig.

När mår du bra: när jag är med mina vänner

När blev du fotad senast: idag :)

Hur känner du dig nu: sömnig (a)

Vanligaste färg på dina kläder: Haha ingen aning :P

Vad tycker du om fötter: Inget speciellt

Vad saknar du: sexan.. & mer
Favorit dryck på morgonen: apelsinjuice / o'boy

När brukar du oftast gå och lägga dig: oh shit det är olika! det beror på om det är något bra på tv (på vardagar nu alltså) men allt ifrån halv 9 till 11, mer pallar jag inte. Men på helger så kan det bli allt ifrån 11 till 6.

Är du blyg? Haha japp

Sysslar du med någon idrott: Fotboll ofc

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Haha oj, de e mycket

Vad är det värsta du vet? Lögner & falska personer

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Olika
Vad längtar du till? Sommaren

Har du bra vänner och äkta vänskap? japp, verkligen

Vad är det finaste du fått? äkta vänskap

Om fem månader: händer det mycket, men bl.a så får jag en till kusin :)

Om ett år?: är det år 2010.
Du samlar på: Ingenting.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Brukar inte ringa folk då, gillar inte att visa det.

Är det okej att gråta: absolut

När grät du senast: var nog ett tag sen.

Bär du glasögon eller linser: nope

Har du piercing: i öronen

Vill du gifta dig: Jag tror det men jag vet inte, får se det då

Vill du ha barn: Ja.. fast inte än på ett bra tag!

Är du bra på att laga mat: haha , jo ganska faktiskt

Är du flygrädd: Nej, men jag hatar det för jag tycker det är så sjuuk långtråkigt! Äcklig mat & man blir skitstel i arslet.
Hur vig är du: Hmm.. jag har ungefär en halvmeter kvar när jag ska gå ner i splitt eller spagat ;)

Vilken är din favoritglass: magnum I think

Tror du på ett liv efter döden: Ärligt talat, så har jag ingen aning.

Bor dina föräldrar tillsammans: Japp

Vilken ögonfärg har du: Grön

Röker du: nej förfan!
Hur ofta tränar/motionerar du: har träning 3 gånger i veckan + match, men det kan bli mer

Vad är det viktigaste i livet?: att må bra och ha vänner som är där & bryr sig. att skratta och göra det som känns rätt

- balle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0