j*vla spy-atacker!

Tjingeling bloggen. Igår gjorde jag inte så mycket. Slutade rätt så sent och hade en tidig träningsmatch så. Matchen gick vell helt okej för laget, det blev 1-1, men det gick så jäkla dåligt för mig! Jag fattade inte varför, men jag orkade ingenting och kunde typ inte tänka riktigt och det gick inge bra alls. Men så när jag kommer hem så är lite illamående så jag hoppar bara in i duschen och sen direkt till sängen, och då var klockan bara kvart över 8.
Sen så vaknar jag halv 1 på natten och känner att jag mår skitilla och så händer det, en av sakerna som jag hatar mest av allt, jag spyr! Och jag slutade inte. Det var faktiskt riktigt jobbigt. När man försöker hämta andan efter luft men så bara spyr man mer och mer.. Ush inge kul :/ Och så höll jag på inatt. Så jag känenr att jag har lite träningsverk i magen nu. Haha. Kanske får magrutor? Nej jag skoja bara :P
Men så idag har jag inte gjrot någonting. Bara legat framför soffan med täcket.

Hoppas ni har det bättre än mig - xoxo balle


Mathilda och Amanda på Vässarö. Och massa andra i bakrunden. Men jag tycker det här är en riktig sommarbild och jag längtar så himla mycket till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0