it's söndag, mina vänner!

Näjmen hallojsan bloggen! Allt bra? Själv mår jag alla tajders! Lögn. Ska berätta.
Vaknade och gick upp halv 11. Åkte vif halv och hämtade upp min kusin. Skulle ha henne över dagen. Sen bar det av ut mot källbrink. Hade mtach vid 1. Första sanktan-matchen för i år. Det gick bra (för laget), vi vann. Men för mig gick det skit. Har ju varit magsjuk. Spydde i ons/torsdas och sen dess har jag inte ätit någonting. Forutom några mackor och nyponsoppa. That's it! Så ni kan ju gissa hur mycket jag orkade på matchen.. Haha orkade första halvleken med många byten och sen andra halvlek var jag inne 7 minuter sen satt jag bänkad. Haha. Men, jag är glad. Vi fick ju förfan seger i första matchen! Wohoo! Hade dessutom mina egna hejarklack där också, de ni ;) Nej men mamma hade tydligen ringt mormor, morfar, morbror, mammas kompis och hennes barn + 2 hundar. Eh, ja :)
När matchen avr slut och var hemma så hoppa jag in i duschen så gick jag ut med kusin och my sistäh! Yeah! Haha skoja. Men vi hoppade studsmatta och det tyckte min kusin var skitkul, tror aldrig hon ahr gjort det. (hon är 1).
Sen gick vi en promenix. Har inte gjort så mycket mer. Har kollat på mina favvis-program. Nu sitter jag och pluggar. Hände inget intressant igår som jag behöver berätta om.

- balle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0