indeed

Sitting in here in my boring room. Najz låt det dära!
Blev hemma idag pga ont i halsen, tyvär! Men gick som sagt ut med tidingarna suger men hey money is money right?
Sen satte jag mig i solen och läste ut min bok och det suger ju, måste vänta tills imorgon typ innan jag får tredje boken.. blev även lite brun :]
Men imorgon ska jag ifall till skolan. Har special orientering för oss ig-barn som inte kan läsa kartan eller ens hitta kontollerna, så vår gympalärare ska springa med oss. YeeY
Och på torsdag är det valborg!!  wo to the ho. Ska vara med matilda emma och elliot och kanske några fler, vi får se!
Sen på fredag ska jag till landet och kommer troligtvis hem på lördag för pappa ska jobba på söndag men fattar inte varför vi andra kan stanna kvar..?
Aja whatever ska bortsa tänderna nu och gå och lägga mig. Ska upp sex imorgon...
 Shalom M

 
Ser ni vad gullig min hund e? Ska ta ett kort på honom när han stor så ni kan
se vad som hänt med hans öra x]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0