grattis kungen!

Började skolan kavrt i 9. Städe fram till lunch. Vi fick äta hamburgare på skolgården. Sen så var det dags för vår-paraden. Jag var batman. Skulle egentligen vart jokern men jag hade inget sånt där ansiktsmålning.
Efter skolan så stannade ett flertal kvar och körde basket. en liten speciell basket som jag inte var med på. Asså seriöst? Hur tänker dom..? Jaja, efter det skulle vi egentligen åkt och badat men det var typ inga som kunde så då var det inge kul.. så alla gick hem. Men sen en stund senare kom Mathilda och Amanda hit. Vi gjorde kladkakesmet och låg och käkade det på studsmattan. Sen drog vi ut stereon och hoppade och lyssna på musik. Sen drog vi ner till ip. Först spelade vi lite fotboll sen låg vi bara och pratade. Sen vid fem gick vi hem.

Sen nu ikväll ska jag till Vattentornet. Skulle gentligen gått dit med Amanda men så smsade hon för en stund sen att hon inte skulle dit så nu har jag ingen att gå dit med :/ Roligt.. Men jag kommer säkert möta någon där. Hoppas jag. Fast det blir inte så sent ikväll för jag ska till landet imorgonbitti så jag ska möta pappa där sen och vandra hem.
Bilder får ni imorgon för jag orkar inte ladda in dom nu. xoooooo alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0