give me an american pie!

Sitter och checkar på Desperate Housewifes nu och my god vad jag blev sugen på en sån där typsik emerikansk-hemmafru-paj. Dom ser så jäkla goda ut!
Jaja iaf. Idag vare ju första dan i skolan efter lovet. Var vell helt okej.. Fast en sak som jag stör mig riktigt jäkla mycke på är det nya schemat! Fyfaaan vad dåligt det är. T.ex. fredagar. Förut började vi 9.25 och slutade 13.15. Nu börjar vi 8.00 och slutar 13.55 -.- Jag menar, hur störande är inte det!? Och vi har inte fått kortare någon annan dag, snarare längre, så jag fattar inte hur allt går ihop!? Jaja, jag lämnar det nu.
Efter da plugg skulle jag egentligen vart med Mathilda men hon lever ju i Myrängen och Jag skulle på träningen en och en halv timme senare så det funkade inte. Men när jag kom hem så var Geron, Erik och Mange där. Så va me dom en stund. Och Amanda också.
Sen så hämtade Lovisa mig. Träning. Jt var med och tränade idag också. Tror det gick ganska bra. Jag såg henne inte så mycket vi gjorde olika övningar.

That's pretty much my day, you know you love me - xoxo balle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0