ge mig jordgubbar doppade i vit choklad

Tjena tjena, som jag lovade tidiagre så ska jag bärtta lite om dagen + bilder. Så, here it is!

Idag är enda dagen på hela veckan som jag har sovmorgon men den fick jag icke njuta av idag då jag skulle till vårdcentralen :/ Skulle vara där kvart över 8. Pratade bara med en läkare lite grann så det gick fort.
I skolan hände det inte så mycket på förmiddan.. men efter lunch så åkte vi iväg på en rättegång. My god vad boring! Seriöst, det var ett så tråkigt fall så att t.o.m åklagaren slumrade till i 5 minuter.
Efter det så slutade vi. Var tillbaks i stuvsta vid 3. I went home. Såg att jag hade fått hem nya VeckoRevyn, så då blev jag glad :) Såg dessutom att ingen mindre än Kenza var omslagstjej. Så låg och blädrade igenom den i nån halvtimme. Sen så slngde jag i mig lite yoghurt, me love, och sen så hämtade Lovisa upp mig. Vi for iväg mot träningen.
Men vi fick en liten tråkig surprise när vi kom till Källbrink. Vi delade tydligen planen med både f94 & p94 -.- Kansliet hade gjrot något fel. Så det var sketa trångt, men det gick :)
Efter träningen I went home and åt some soppa. Mm.. it tasted jätte gott!
Sen har jag inte gjrot så mycket mer.. xxxxxxxxxxxxxxxxx alice

Och här är bilderna som jag lovade;


Mirre the firre


Haha, Amanda och Mathilda


Några från klassen utanför rättegången, eller ja huset där rättegången var i. Okej ska se om jag kan alla.
Från höger :) ; Henke, Macke Marcus, Louise, Tilda, Amanda, Mange & Dogge. De va ju inte så svårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0