det e mig det e fel på

Aa tjena, fett synd att alice är sjuk hade velat va med henne! Men thats life
Sitter i pyjams och ska snart stänga ner och läsa, fyfan vilken jävla läsnörd jag har blivit, låg 5 timmar hela kvällen och läste.. :]
Skolan va fine sen träning sprang mycket jag är duktig, slutade med huvudvärk och jag håller just nu på att dö och typ svälter ihjäl. Jag känner mig hungrig men ändå inte, går inte att äta nu fett CppppPPPPP.
Asså jag har funderat på en sak skit länge nu och jag irreterar mig själv på det varje dag. Jag kom ny in i ett gäng vi förlårade en vän dom börjaqde bråka med mig inblanad också och det känns bara som vi bråkar hela tiden. Vänner ibland ovänner ibland. En liten eller ganska stor del känns det som jag kom in och förstörde och splittrade på dem, varje gång man bråkar känns allting som mitt fel. Jag är bara en som fyller in platsen eller okej nej så kan jag inte formulera det, för så äre ju inte men det känns som jag förstör allt är mitt fel och det känns inte rätt. Jag får skuldkänslor varje gång någon blir sur osv. Allt verkar alltid vara mitt fel, jag förösker fortfarande förstå varför jag känner så, jag har sagt det till dem förut och säger nej så äre inte. Men egentligen dom hade det bra innan och nu bråkar man varje månad typ, allting är hopplöst allting är mitt fel. FAN

Venne menmen hej då/ m

Kommentarer
Postat av: sara

svar:

öh allting ditt fel?

nej inget alls

<3

2009-04-17 @ 14:57:07
URL: http://pictureit.blogg.se/
Postat av: sara

svar:

öh allting ditt fel?

nej inget alls

<3

2009-04-17 @ 14:57:11
URL: http://pictureit.blogg.se/
Postat av: sara

öh allting ditt fel?

nej inget alls

<3

*

2009-04-17 @ 14:57:27
URL: http://pictureit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0