aboooo

Seriöst nån måste köpa skorna, jga måste ha pengar till en väst! Köp den bara sen slutar jag klaga.
Ifall första dan efter påsklovet. Fick skit stressigt imorse och trodde inte att jag skulle hinna med mitt tåg som en sån tidsoptimist jag är, men lyckligtvis satt jag på tågstationen 5 minuter innan tåget gick :]
Vid åtta gick jag till rektorn och pratade för jag har ju bytt klass och det var idag jag börja i 7b. Det gick bra och klassen är sjukt skön! Kommer inte ligga efter eller något so thats good. Men är jävligt irreterad på en person nu, det verkar som den kan göra vad den vill/tycka vad den vill men inte jag och inte andra, sjukt irreterande!
Dagen flöt på sen slutade vi och jag fick stjus till dammvägen av emma på hennes cykel! sen gick jag till rosendalsgården och mamma hämtade mig dära, största omvägen jag vet!

Men nu måste jag duscha, hare bäst pussen/ m


jag i göteborg, halv två på natten!! mina föräldrar var vakna när vi gick ute här efter konserten, det är ett under x]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0