27 april

Måndag idag.......Vad har hänt? Vaknade upp och hade skit ont i knäet så mamma fick linda det
Åkte hem till Emma sen cykla vi till skolan. Hade SO först sen idrott där vi hade orientering, sämsta skit som finns. Både jag och Emma kan knappt läsa kartan och vi hittade inte så vi fick fråga och ringa till matilda som gjort det innan!
Sen vare lunch äckel gröt men det funkar. Sen hände saker pallante berätta-. Onödig energi bara orkar inte trötta ut mina fingrar på det :]
Jag åkte hem på lunchen för jag hade ont i knäet va sur och mådde lite illa faktiskt. Ont i halsen igen
Jag och matilda stannade ungefär vid stenmo och drack cola och åt rulltårta och snacka, roligt!
Lärde henne göra tupp eller höna, ni vet när man har ett sånt dära strå och så drar man av dom så ser man om det blir tupp eller höna!
Sen kom jag hem gick ut och satte mig i en solstol och läste, har nästan läst ut min bok nu. Den är riktigt spännande. Sen gick jag in och läste i soffan. Så jag läste i 3 timmar ungefär haha
Aa har nyss ätit och ska snart sova en stund tror jag. Hare bäst PÖ mickis


Kommentarer
Postat av: bbrownie

Så söt :) <3

2009-04-29 @ 23:02:12
URL: http://riseeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0