21 april

Vet att jag inte skrivit på ett tag förutom det där lilla inlägget men har inte haft tid eller ork att skriva!
Var som sagt borta hela helgen hos My. På söndag hämtade pappa mig så åkte vi till landet, vi grillade korv och byggde klart en form. Sen åkte vi hem, åt grillat kött med färsk potatis! Igår så var det skola och aa pallante berätta. JAG grillade på kvällen och jag är bäst yeeeey. Sen idag då så vare skola asusual(stavning..) Inget speciellt med det bara att jag typ har fått bihållsinflamation och mår inte jätte bra, tyvär. Mamma hämtade mig och så åkte vi till Ikea sen till donken och köpte mcflurry :]
Min familj är borta och firar en kompis men jag ville inte med för jag är trött och nyser och shit hela tiden. Inom loppet på 5 minuter har jag nysit 13 gånger. Najs

Men nu ska jag gå hej då M

hatar mina ögon, tycker dom e fett fula


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0