tjena

Heeeeeeeeeeeeeeej ! Sitter hära och kollar på mitt i nyllet och det är väldigt bra haha nyss var det en en tant som sa till folk som cyklade förbi ; Du tappade nåt där , cyklisten ; vadå? , tanten ; Farten.
Haha nej asså jag tycket det var jävligt kul haha! Idag var jag med Mimmi i centrum en liten stund sen åkte jag hem och kollade på en film , No country for old men's. Den är verkligen super bra! Det är ett måste se faktikst (a)
Jag är typ sjuk eller någonting för jag har skit ont i halsen , så jag hoppas på en hemma dag i imorgon med film på rummetr :) får fjäska lite för mammsen . Men vi får hoppas att lilla skit alice skriver snart för jag saknar henne! Pysssssss Mickis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0