onsdag

tjena tjusan ! vill bara säga att jag har klippt lugg ! äntligen liksom. de blev vell.. okej ? men amanda och julia säger att det blev fint så får vell tro dom. michaela har inte sett mig än :( men jag klippte mig igår och har inte vart me henne sen i söndags.
ajah , iallafall. idag var de en helt vanlig dag i skolan, alltså ganska trist att berätta om den för de hände inget speciellt. och nu händer det inget speciellt heller. så.. ehm.. fan va boring dag! :( aja , träning ikväll iaf. och juste , HEROES BÖRJAR IKVÄLL <333333333333333 , de fåååår jag bara inte missa. hehe , lite heroes reak här men seriöst , den serien är sjukt bra.
pussar (bara till er söta) nej driver :P / alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0