lördag + lite fredag

tjena tjosan i trosan! jag ringde aldrig michaela igår för jag skulle ha hemmakväll me tha familia. hon va ändå me andra så ja! som sagt så hjälpte jag pappa att röja på tomten. han klippte typ av ala grenar på ett träd så de blev fett konstigt. sen efter typ timmar skulle my littlesistah spela match så jag jag följde me och kollade. dom mötte tyresö och förlorade med 5-2. better luck next time. sen när vi kom hem tappa alla hakorna. pappa alicehade klippt ner alla, alltså ALLA grenar på HELA tomten och ALLA buskar så våran tomt är fett ful nu. men hansäger att det kommer bli fint till våran. bäst för honom det. aja till middag blev de revbensspjäll. mumsfillebaba. sen så körde vi buzz. haha och jag van stooort. sen käka vi lite glass och så. sen gick jag å la mig för jag va tvungen att gå upp tidigt.
så nu äre lördag asså. mamma väckte mig 9 för jag skulle spela match. de va hemma på källbrink så de va ganska så skönt. vi spela mot haninge tror ja (?) vi vann med 2-0. men vi hade världens läskigaste domare. skrek typ åt alla men jag orkar inte gå in på detaljer.. ;p när matchen var slut kom lena (mammas kompis) och hämtade mig. för mamma och pappa är hos några kompisar och hjälper dom att måla om deras nya hus. och jag ska dit ikväll och grilla :)
ringer vell nån kompis nu på dan.
ha en übermysig lördag / kram alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0