landet

Idag var ju jag som sagt på landet , det var mysigt att vara en sista tur ute med båten! Men inte när vi skulle ta upp den.. Den var halvvägs uppe och det är ju då den är tyngst och jag sitter typ 2 meter ovanför marken för att själva båttrailen inte ska åka över eller vad man säger och då så när jag sitter där och crippa står bakom mig också två  meter över marken och pappa står på en stål och dom vevar på den där grejen så båten ska åka upp och då så går bandet av och tralien åker ner så jag crippa och pappa flyger ner två meter och alla gör illa sig! Så jag har typ fått en ryggskada och höftskada och mina händer är sönderskrapade , INTE KUL!!! Och crippa stukade andra foten också igen så nu kan han knappt gå och det kan inte jag heller för den delen! men sånt händer ikväll ska jag någ bara vara hemma och tycka synd om mig själv det blir en sån där ta-hand-om-dig-själv stund!
Nejmen nu ska jag äta , tjiiing / Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0