fredag <3

nejmen hellu :) dagen började som vanligt , eller förutom att jag försov mig men de va bara skönt att sova ut. i skolan blev det ovanligt god lunch , wook faktiskt :) så för en gångs skull så kunde man äta sig mätt. efter skolan följde amanda erik och mange me hem. och, inte direkt för att jag blir förvånad, men när vi kommer till min tomt är hilding och geron där och hoppar studsmatta. och jag bah ; men.. aha ? -.- ah , så vi va ute och hoppade ett tag. sen gick vi in. inne hoppa typ alla i min säng och hade kuddkrig. visst, de va kul, men fyfan vad dom stökar ner ! haha aja, sen efter ett tag ville erik leka kurragömma , så då gjorde vi det. och hilding räknade. alla andra sprang ner i källaren. och, alla som har vart hemma hos mig vet, att den är sketaläskig! och så släkte vi lyset också. och så hade vi walkitalkis (vetefan hur det stavas) . och där satt vi, i min källare, och vänta typ i 10 minuter. men han kom aldrig! så vi blev lite otåliga. så vi börjar skrämma  varandra, och fyfan vad jag blev rädd! hahah men de va kul :P men nu till en lite läskigare sak.
när alla skulle hem så blev det typ lite äppelkrig, och plötsligt så börjar amanda bara att skrika. hon hade tydligen fått ett äpple i ögat. och helt plötsligt så blir hon som en "spagehtti" som erik sa, och bara sjunker ihop på marken och svimmar! fyfan vad läskigt det va! och jag springer fram fram till henna och säger ; amanda, amanda ? och hon svarar och då blev man lättad. det va sketa läskigt. men de gick bra sen. så nu är allt fine. men får se vad som händer ikväll.
puss och kramisar / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0