fredag

hejsan folket
äntligen fredag! som jag har längtat, heela veckan faktsikt. jag har börjat bli så jävla trött. så jag har gått och lagt mig senast tio alla kvällar. har tillochmed gått och lagt mig halv nio en kväll men jag är ändå så jävla trött på morgonen! ;( menmen. aha , just nu känner jag mig väldigt osocial som går hem och sätter mig vid datan helt själv på en fredag. men jag har lovat pappa att hjälpa till på tomten för då kanske jag får lite pengar till en jacka som jag vill ha men inte har riktigt råd me ;p . men jag kanske ringer michela lite senare. har inte träffat henne sen i onsdas. de va vell okej i plugget. som vanligt. hände inget speciellt. de va nån konstig mat så de blev flingor.
skriver vell kanske lite senare. ha en bra freda / balla balle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0