fredag

hejsan alla blogers
idag så har det inte hänt så mkt.. konstigt va ? har verkligen haft en lam vecka. har typ inte pallat göra någonting med någon. men de har varit ganska skönt också att bara få gå hem och dyka ner i soffan och bara slappa. men igår så va jaf med amanda en liten stund. typ en timme eller sådär för sen skulle jag vara med michaela men hon kunde tydligen inte så då var jag själv igen :P
idag så började skolan 8 (!) så jag fick gå upp vid halv 7 (!) . ush vad jag hatar vardags mornar ! iaf när det är skola. till lunch blev det hamburgare :) så det var ganska god lunch. efter lunch hade vi bara biologi med rolando. våran konstiga no lärare. asså ibland förstår jag mig inte på honom.. ? :P jaja nog om det. vi slutatde kvart i 1. så de va ganska sjönt. då gick jag hem. och som tur va så va det ingen här på studsmattan den här  fredan :) men pappa va hemma. men han åkte till landet fr typ 10 minuter sen. ska dit ikväll. så det kommer inte bli någon blogg för mig i helgen.
/ balle

 bild på mig och michaela från fyran ! ful , men de bjuder jag på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0