f to the redag

Hej , äntligen fredag! Precis som alice får jag verkligen släpa mig fram till dörren på morgonen och självklart har man ju den eckliga alarm signalen på mobilen som jag får damp på! hatar skolan , men den har varit lite bättre på sista tiden.
Föressten idag när jag my & sara satt nere i korridoren och läste så kommer stefan våran lärare och ba ; Michaela , är det här ett helvete . Han säger det utan att ens kolla på mig och sen typ ligger det massa papper på skåpen som är svenska och då säger han ; Vad fan är det här för pappren ? Är det sånt här skit ni gör på svenskan? haha fyfan kolla på det här och så visar han oss . Och ah det va massa mer men vi tror att han va påverkad så det va lite kul (a)
Idag ska jag typ ut vet inte menmen nu ska jag dra vidare till köket för att göra o'boy :D / Petshum (michaela)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0