...

Vi dog inte , men det är för att själva grejen som "sprängas" har inte gjort det än . Det vet jag för jag kollar på det just nu  det är faktiskt ganska intressant haha . Men det är på engelska så jag fattar inte allt -.-' , men vi kommer inte dö för då skulle dom varnat lång innan och skit.

Ja idag är det ännu en dag hemma med feber & ont i halsen , det är inte super kul men slipper skolan ifall fast jag saknar den lite och få veta allting som händer och så.. Men imorgon blir det skola och då får jag träffa alla potatisar igen haha, nejmen nu är jag trött ska kolla på en film eller plugga lite matte. Vi har tydligen fått några läxor som inte jag känner till? och det känns inte kul för då får jag säkert mindre tid på mig att göra dom *daaaaaaam*
Men hare super bra på eran sista dag på jordan HAHA! / mickis

 en ful gammal bild på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0