.

Hejsan!

Amanda åkte nyss hem och jag sitter här i soffan med mamma pappa & Anders Sjöö. Anders är pappas bästavän och dom har känt varandra sen dom var 10 och dom har typ inte träffat varandra på någrå månader och så träffade jag honom när jag va ute och gick med hunden och så följde han med mig hem och så sitter han är fortfarande , halv full pappa också för den delan.. Pappa dricker alltid när han kommer över men det är som en vana man vet att när Anders kommer så blir det alltid fram med vinet och så håller det på i flera timmar. Jag lovar dom har druckit sen klockan va typ sex eller något (a)
Nej nu känner jag att det blev lite mycket om dom? Ah haha ikväll dåra så ska jag till Alice och sova hos , så jag åker om typ en timme (a) Ingen kan typ stjusa mig för min ena brorsa är på grönan min andra brorsa är någonstans och föräldrarna är fulla så ja man ska man göra?
måste bara säga en grej som Anders nyss sa ; Thoooooomas!!! Kom hit! *skriker högt på pappa*
Pappa ; Nä men fyfan sitter ni och fjollar er? *HÖGT*
Anders ; Nejnej sätt dig ner och stoppa upp en chokladbanan i röven...

Asså haha det är jävligt kul och sitta att höra vad dom pratar om (a) aja men nu ska jag kolla vidare på bloggar och så pussar / Michaela

 aurora sara emma & jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0