aooooooooooooooooooobooo

Tjosan losan i trosan! Kom nyligen hem från farsta där jag va me amanda och köpte till grejer till skolfotot och sånt hittade en tröja som jag ska köpa på typ fredag? för jag orkade inte idag (a) Och jag måste bara säga att alice har ju klippt lugg och hon skickade en bild på dig igår och hon är huuuuuuur gullig som helst! Hon ser ut som en sån där liten sexåring eller något haha men skit söt faktiskit. Som alice redan har sagt så börjar HEROS IDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D fan vad glad jag blir , det är min favorit serie..hehe... förlåt men seriöst jag och alice är som fast klistrade i heros serien (a) men nu ska jag plugga spanska cyya babeysyyyyysss (vet inte vad jag nyss skrev)) / michaela


Kommentarer
Postat av: Lovisa

har ni spanska läxa ;) hahaha

vi har franska läxa men jag kunde redan allt ;)

hihi kolla in min blogg

2008-09-03 @ 17:17:07
URL: http://sjobloom.blogg.se/
Postat av: michaela

men ja :O:O jag kan faktikst det också lilla lovisa ;D jag har redan kollat i den , gjorde det idag (A)

2008-09-03 @ 17:22:12
URL: http://balleomichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0