ahhhhhhhhhhh..

Nämen tjenare , har nyss ätit lite tidigt men det är för att jag måste hinna med massor med saker innan Alice kommer och hämtar mig vid halv åtta ungefär ska nämligen med till hennes land och det ska bli super mysigt , för jag älskar hennes land haha men vi ska göra en brasa med massa grejer och förra året så skulle vi elda upp deras gamla tv i brasan men då sköt vi sönder den först med ett gevär och det va skitkul!
Idag ifall så var det skola och det flöt på som vanligt men efter så gick jag , julia ellen & pontus till huddinge centrum och var dära en liten stund sen skulle dom gå hem och jag skulle vänta på amanda men då kommer hanna och så går vi i väg och kollar i affärer köpte ett par örhängen! Sen vid tre kom amanda och så gick vi in i massor med affärare igen haha ah och sen gick hanna och & jag amanda va kvart typ 45 minuter sen gick jag till tåget och hem. Men nej nu kallar dushen på mig cya ha en bra helg för det ska jag ha! / Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0