30 september

Hejhej . Sitter och kollar på Ugly betty fast jag kollar inte för ja orkar inte haha.. Idag ifall så var jag med Alice i huddinge, hon köpte en hårfärg, i brunt jag lovar det kommer bli skit fint!
Vart på träning idag också , nej ush jag försökte springa 600 meter, snabbt . Men icke det funkar inte, jag får ont överallt och mitt hjärta gör ont... Och påååå lördag är det tävling i dt och lite mera grejer, kul säger jag KUL!
Aja får klaga på....min älskling istället..
Imoooorgon dåra så ska jag till stan med tjejerna och göra lite stuff , ska bli kul (a)
Men ha en bra kväll / Mickis

 eskilstuna med laget , hahha

Kommentarer
Postat av: britta XD

är sophia persson med på bilden ? puss på alice <3

2008-10-05 @ 12:13:57
Postat av: michaela

ja

2008-10-05 @ 15:22:27
URL: http://balleomichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0