22 september

Tjoo bloggisccch! Har inte orkat skriva menmen.
I söndags ifall så gjorde jag inget speciellt tror jag? Just nu kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde :s eller jo jag minns att jag pluggade i typ tre timmar matte! Sen klippte jag mig också , ush fyfan vad fult de blev (a) that's life
Idag dåra så var jag i skolan och den var helt normal och rolig faktiskt den har börjat vara det den sista tiden! Hände inget speccielt men efter så kom mamma och hämtade mig och vi åkte toys'r'us haha vi skulle köpa en peruk och sebastian för han har spex imorgon och han ska vara slash ;D så det ska bli kul och se hur han ska se ut (a)
Jag och Aurora sitter och pratar om daniella och ronja om hur dom ser ut och varför daniella går runt som hon gör och tror hon är bäst och ah pallar inte berätta hur ful hon är! hon är en patetisk liten männsika ifall. Sen ronja dåra , hon som är daniellas svans och dom har funnit varandra sen sista veckan och är bästa bästisar , men det är väl kul för dom eller? Men ronja märker man inte ens för jag vet knappt vem om är om man pratar om henne haha. Nejmen taskig ska man icke vara!
På onsdag är det källbrinks os och jag orkar verkligen inte med det! hellre har jag en vanlig skoldag än det! Och jag är ju såklart anmäld till 80 m men jag tänker springa och gömma mig när det är så då slipper jag springa ifall!
Men ska kila nu ses / Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0