lördag

hej på alla som läser våran kära blogg. ah som sagt så är michaela på friidrotts tävling i kälbrink. men jag är inte där och kollar på henne för jag ska fira amanda och julia idag. fast jag vet inte riktigt hur det blir för vi skulle typ vart hos mathilda men hon kunde inte va e tydligen för hon skulle till sina kusiner. så jag vet inte hur vi gör och jag har glömt mobilen hos michaela så jag kan inte nå dom och jag kan inte ringa från hemtelefonen heller för alla numrerna är i mobilen och jag kan dom inte utantill. så jag får hoppas att amanda eller nån ringer mig snart. för vi skulle ha en liten mysdag och kolla på film och typ baka en tårta åt dom. men jag vet inte hur det blir så får se.
skriver vell mer sen ikväll för då sover jag ju hos michaela som ni redan vet :) pussisar / balle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0