fredag kväll

hejsan alla små bloggfisar! idag vare skola som vanligt sen efter gick jag hem för jag skulle städa och fixa och lite så, sen typ halv fem hämtade michalea och hennes mamma upp mig för vi skulle kolla på hennes borsas hockeymatch. när matchen var slut gick jag och michaela och satte oss i bilen under tiden vi väntade. då kollade vi på film för dom har en dvd där. och de va jätte mysigt haha :P sen påvägen hem köpte vi pizza. de va ju smaskens! sen gick vi ner och satt lite vid datan och spela guitar hero. sen kolla vi på fredag hela veckan. men de sluta alldeles nyss så nu kollar vi på celebrity rehab på mtv (kan ej staviningen) . som sagt så sover jag här hela helgen.
ha det bra bajskorvar / alice
 langar en bild på världens sötaste kille <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0