balle back in town

sho bre nu har ballevart utomlands, nämligen i malmö :) så jag har inte skrivit på några dagar men jag tänkte berätta lite kort om vad som har hänt ;
fredag mamma kom in och väckte mig halv fem (!) för vi skulle ta tåget från stvsta till centralen halv 6. och därifrån skulle vi ta tåget som gick till malmö kvart över 6. på tget så sov jag typ två timmar och dom andra timmarna lekte jag med min übersöta kusin! hon är 10 månader och har precis börjar gå :) jag är så stolt så. sen nr vi kom fram åkte vi till hotellet och mötte farmor och lte så. sen gjorde vi oss i ordning och sen gick jag och min faster och köpte varsin korv. men korvgubben va fett seg så de va precis så vi hann i tid till begravningen. begravningen va fin men jag började inte gråta, rodde inte jag skulle göra det heller. men iaf. sen gick till nån liten resturang och åt landgång som man säger. det är smörgås tårta och de är skitäckligt så jag åt ingenting. och sen typ 8 på kvällen åt vi middag så det enda jag hade ätit på hela dan va min korv! :( så jag va skit hungriig.
lördag vaknade av att pappa knacka på hotelldörren och sa at jag va tvungen att å upp. jag och in syster hade ett eget rum som vi sov i. fick masa mig ur sängen och klockan va typ kvart över 9 bara :( och jag hade gått och lagt mig 12 på kvällen innan och gått upp halv fem så jag va sketa trött ! sen åt vi frulle och sen åkte vi till pappas morfars grav. han är också begravd i malmö. de va jäte fint dära :) sen packa vi ihop och checka ut från hotellet och sen gick vi runt lite i malmö och sen gick tåget hem vid 1, typ kvart över tror jag så de blev inte så mycket shopping. ingenting faktiskt :( eller jo pyttelite :P på tåget hem så sov jag typ 2 timmar igen och sen lekte jag med min kusin. sen i resturang vagnen så såg jag daniel da silva från let's dance. haha fet cool, not men iaf :P
sen när vi kom hem till sthlm så sprang vi till tåget som gick hem till stuvsta. sen vare bara att göra sig fina igen för vi skulle på 20-års fest. men de va sådär kul för jag va så jäkla trött så jag somna i soffan. sen åkte vi typ hem 3.
söndag jag vaknar 10 i 12 och  går upp och ter lite frulle. sen typ vid tre tiden tar jag och mamma bussen ner till huddinge och fikar lite. sen går vi in på h&m och köper lite skaer. jag fick två nagellack, lila och orange och ett par örhängen. sen går vi hem. sen typ 6 så började one tree hill (mitt favorit program) :) så jag blev riktigt glad :) sen vare gossip girl som är typ mitt favoritprogram nr 2 :) och sen typ 9 så började pretty woman :) så de blev en film kväll för mig med toast till middag :) men jag pallade inte se klart hela filmen för jag va så trött så jag och la mig vid typ 11.
sen idag har det inte hänt så mkt. har träning ikäll.
puss och kram / alice


daniel da silva som jag såg på tåget x]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0