16 oktober

HAAAAJSAN ALLA KIIIIIIDZZ! *yeeeeeey*
Skolan idag flöt på som vanligt men blev demprimerad på eftermiddan, vet inte varför? så nej sara & my, jag va inte sur på er :) i love you gays (a)
Menmen , gick upp jävligt tidigt idag faktiskt, klockan 6 (?) och jag gick hemifrån vid 7.05 och det var bäcksvart ute så det va läskigt att gå :( meeeeeeen tog bussen hem till my och det var första gågen jag skulle hem till henne så vi ståg och skrek på varandra medans vi pratade i telefon för att jag skulle hitta hah. hennes mamma stjusade oss till skolan, tack!
först så hade vi livskunskap och där minns jag inte vad vi gjorde -.- tooo bad för er assåååååwww. Sen hade vi språk, hade läxförhör som jag ej pluggat till men tyckte det gick okej ifall :) sen vare matte men jag hade inte det för jag & min pappa skulle prata med urban (mattelärare i oasen) så där ska jag börja efter höstlovet haha.. fett synd kan inte sitta och prata längre på lektionerna :( meeeeeeen sen åkte pappa hem och jag gick till klassrummet, fick tillbaka mitt prov också men det ska vi inte prata om heheheh.. Men det va lunch sen och det va överaskingslunch typ och då blev det skivpotatis med kycklig,, gott!!! Sen hade vi bild och vi skulle måla av gossedjur :P gick såådära men det var då jag va demprimerad så jag pratade inte med någon under hela bilden typ ? haha så dm trode jag va sur :( SORRY GAYS!
Sennn vara engelska, bläää gå och dööö lilla lärarn.. Hade No sen och då fick vi reda på att Florence ska sluta så det här är sista veckan vi hade henne :'( fuuuuuuccck fuckfuckfuckfuckfuck, iiii'm deeeeed......................................... Men ska lägga min deperation på något annat nu.. Ska snart på träning, det är tydligen till åtta nu så det blir två timmar, ååh jag orkar inte!!
Nejmen posetiv ska man väl vara (a) ha en najjs dag puckon / Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0