visste du att min pappa är cool?

Jaaaaaaaaaaa hur ska man börja sina blogg inlägg ingentligen? Börja med Hej hur är läget eller någon rolig replik? Eller börja skriva på en gång. Det är svårt att veta vad alla människor vill och inte vill, men man skriver och gör på sitt eget sätt och sen om någon klagar över det, då är det deras problem och inte ditt eget för var dig själv och stå upp för dig själv.
Människor som skriver om hur tragiskt deras liv är och att dom vill ta livet av sig varje dag och att dom skär sig och att det är skönt. Vad är det för sett? Vad är felet på människor ingentligen, va nöjd med livet som det är och var inte så patetisk. Gör livet till du vill att det ska vara.

Som sagt.
Ikväll blir det inte hem till mattis så jag kommer vara hemma och kolla på idol och köpa popcorn för det är det ända godis jag kommer få äta, eller jag tar tillbaka det är eftersom popcorn är inte godis utan det är majs, så om man tänker efter så är det nyttigt? Inte sant? Likadant som chips dom måste ju också vara nyttiga eftersom det är potatis.
Men nu ska jag fan dra mig till coop och bye good stuff xoxo Michaela



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0