today is a good day

Eller inte polers.. Denna dag är hur seg som helst, lite som alices onsdag. Vi börjar tidigt, tråkiga lektioner, dummaste lärarna, slutar sent, det är träning på kvällen, det är läxdag imorgon och det är blött och kallt ute. Inge kul!
Ska inte berätta om min usla dag, men jag har vart hos tandläkarn ifall jag hade prima tänder! Och jag är så duktig för jag aldirg haft hål, vem bryr sig? Oj man är duktig för man bortstar två gåner om dagen, det gör väl alla normala människor. Hoppas jag.
Ikväll ska jag på träning, hoppas lasse är med dom som ska träna med seniorerna så att han inte springer med oss på uppvärmingen haha.
Ikväll måste ja plugga äckel engelska, jag ska prata med chatarina (eng lärare) om jag inte BIG INTE prata engelska inför hela klassen i några minuter, NO WAY!

Nä vafan, känner att det här blir ett tråkigt inlägg så jag ska sluta nu för jag är för trött att skriva.
 Simma lungt vänner, simma lungt / michaela
 jag saknar mitt hår!!!!! det var sån fin färg och långt (det blev längre på sommaren) jag hade ju fan nedaför brösten nästan :( åh miss it!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0