tisdag

Hey.
Idag gick jag upp 8 för vi började 9.20. Sjönt! Fast jag skulle inte ha något emot att börja 10.10 som vi gjorde förra terminen.
När jag kom till skolan så hade vi håltimme. Fast en jävligt kort håltimme. Typ 20 minuter ;) Sen hade vi SO och engelska fram till lunch. På lunchen berättade Amanda för mig och Agnes om hennes lite sjuka dröm. Haha fyfan vad jag och Agnes garva! Haha men tyvärr så får jag inte säga vad hon drömde för då blir hon ng lite sur...
Haha aja iaf. Sen hade vi läsning och jag och Henke satt i våra fåtöljer för första gången på några dagar. Alla brukar alltid ta dom -.- Sen som sista lektion hade vi HK. Vi fick baka kakor, fast man kan ju knappast påstå att våra kakor blev.. kakor ? Haha dom såg ut som salami men dom smakade skit gott! Och det är vell huvudsaken, aight ?
Sen efter skolan gick jag direkt hem. Pallade inte vara med ågon för jag börjar få lite ont i halsen och är dessutom skit trött. Jag skulle gärna gå och lägga mig 8 men då missar jag mina fvvisar på tv och så hinner jag inte med lexorna.. ;/
Om 10 minuter börjar desperate. Ska se de och sen tror jag nog at jag kryper ner i sängen iaf.
xoxo alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0