sjuk, sjuk och mera sjuk -.-

Det är inget kul det hära :( Hatar att vara sjuk! Jag är bättre än igår iaf. Nu har jag inte så jätte hög feber, bara lite. Och halsen börjar bli bättre också men det gör fortfarande ont nät jag sväljer.
Har inte gjort så mycket idag. Vaknade halv 11. Sket i frukost för mamma skulle endå göra lunch strax. Det blev soppa och toast. Kolla lite på Ellen Degeneres Show. Haha hon är så jävla rolig! Love Ellen! Sen gick jag och la mig en stund. Sen satte jag mig vid datan. Nu lyssnar jag på min presslåt på pea; Green Day - Wake me up when september ends. Shit vad den är bra. Har börjat gilla Green Day skit mycke nu. Har alltid gillat dom iochförsig :P Har suttit här i en timme nu så ska nog stänga av datan och hitta på något annat. xoxo alice


Här är en bild på Ellen med Will Farrell. (Inte dagens program)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0