rubrik

Hejsan i trosan eller någonting. Jag är verkligen trött på detta.
Idag har jag tränat fast det gick inte så bra för jag blev illa mående så jag vila typ hela tiden.
Det dära med att jag skulle göra matteläxan, glöm det. Men det kändes verkligen som jag ville göra den men när jag tar fram på den och kollar på den så nej där gick det snett, jag la ner pappret igen och drog mig till tven.

Juste nyss så sålde vi en bil? Helt plötsligt sådära haha , men nackdelen är den att det var min älsklings plutt bil haha nej okej jag tar tillbaka det där, det är min brors övningskörningsbil och det heter Laban, skåååååååda namnet folks :D det är väl skönt att den försvann så får vi mer plats på uppfarten! YEEEEY
Nejmen nu fan måste jag äta ett äpple, eller något hare super bäst / Mickanpickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0