om alice

Hur väl känner du din kompis ?

Namn: Alice
ögonfärg: gröna
födelsedag: 3/4
Klädstil: hennes egen
Hårfärg: blond men just nu brunett

Favoritfärg: blå var det förut
Favoritmat: kött & potatis, tror jag
Har hon färgat håret nån gång?: ja
Har hon klippt sig någon gång?: japp
Har hon piercat sig? : Öronen
Röker hon? : nej
Vad heter gatan hon bor på? : stuvstavägen  
Vad har hon för mobil? : walkman

Vad vill hon bli när hon blir stor? : ingenaning. honhar inga framtidsplaner än
Vad har hon för färg i sitt rum? : vitt & lila
Har hon någon/några systrar? : japp. victoria
Har hon någon/några bröder? : nej
Vilken mat hatar hon? : oj, mycket
Vad tror du att hon skulle göra om hon vann 1 miljon ? : bjuda mig på en resa till nya zeeland
Vad brukar hon göra efter skolan/jobbet? : kompisar
Har hon bråkat med nån någon gång? : ja

På helgerna? : kompisar
Vad har hon för musiksmak? : samma som mig
Var träffades ni för första gången? : sexårs
Vad påminner dig om henne? : vadå påminner?
Vad var det första hon sa till dig? : venne
Vad var det första du sa till henne? : vet inte
Vad brukar ni oftast skicka sms om? : olika
Är hon beroende av något? : av mig

Vad kallar du henne? : alice
Vad kallar hon dig? : mickan, mickis
Vad har ni gemensamt? : allting
Om du skulle ge henne en present då hon fyller år, vilken blomma skulle det vara?: alla
Om du skulle beskriva henne med 3 ord, vilka skulle det vara? : finns inga ord som kan beskriva henne

Gillar du henne? : OM jag gör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0