nej asså..

Det var ett tag sen vi faktiskt skrev vad vi gjorde.. Eller ja Alice skriver ju inte längre nästan men det kanske beror på att inte hon har någon data längre, tyvär!
Hmm nu ska vi se... Vad har jag gjort sen i tisdags?
Jo, jag var på bio med matilda emma & alice i onsdags, mysigt! Sen så på torsdag gjorde jag ingenting för jag var så jävla trött så då blev det hemma men på kvällen bar det av mot alice's halloween fest, det var trevligt! Gick hem vid 10 för att jag inte orkar vara kvar hehe.. Sen på fredag så åkte jag till träskolasset eller nu mera kallat, Detalj eftersom inte träskolasset finns kvar. Men där ifall så mötte jag My Emma Sara & Tilda, vi köpte Matiladas present till kvällen. Jag lämnade flaskan till my så hon fick ta den! Vi gick till coop och köpte lite saker och gick runt i andra affärer. Det belv bara jag & My kvar i centrum så vi gick in på coop och gjorde lite stuff! Sen hämtade mamma mig för jag inte palla ta tåget.
Vid fyra åkte hela min familj till bond premiären, den filmen var seriöst den bästa film jag sett på länge! Efter så åkte vi och käkade på en fin resturang eftersom mamma fyllde år i torsdags. Och när jag kom hem så vare bara att börja fixa sig och sätta på lite kläder och sen bar det av till matildas fest! Där hade vi skit kul! Orkar inte berätta menmen, dagen efter var jag jävligt sliten så jag orkar nästan ingenting, och jag kommer knappt ihåg vad vi gjorde i lördags? haha ah på söndag var jag still trött så jag & mamma drog till ikea och kollade på soffa och sånt dära till mitt rum. Fick med oss lite saker också!
Och idag dåra, gick upp alldeles försten så hann inte med mitt tåg som gick 7.09 så fick ta 7.24 istället gick till My och där fick vi stjus av hennes pappa och dagen rullade på som vanligt förutom att jag var svimfärdig och nästan höll på att spy.. Ah så min kära mor fick hämta mig vid halv fyra så jaggick direkt till sägnen och börja kolla på film!
Missade min träning idag också, synd fast på måndagar är det så jävla jobbigt . . . . . Men vi hörs! / Michaela

    

först e på mig , 2 e på lovisa på alice fest , 3 e på  mattis fest & 4 är också på mattis fest. tyvär får ni inte mer än dom två för resten är ganska pinsama så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0