MY GOD VAD JAG "INTE-GILLAR" ONSDAGAR

Haha ni behöver inte va dumma för att förstå att jag hatar onsdagar om ni läste min rubrik. Har säkert rablat upp dehär tusen gånger nu men för det första så börjar vi ganska så tidigt. Och för det andra så har vi bara tråkiga lektioner, förutom träslöjd när vi har Bengan. Haha så jävla skön asså. Fast han va inte på så bra humör idag så han dampa typ på alla förutom mig & Josefin. För det tredje så slutar vi sent. För det fjärde så hade jag fys. För det femte så blev jag lite mulad av en viss person. Och för det sjätte så är jag bara på almänt dåligt humör. Och för det sjunde... ja ni ser. Jag kan hålla på hur länge som helst. Tror inet det finns nått posetivt med onsdagar. Det finns inte ens något bra på tv?
Aja iaf. Hände inget kul idag. Började göra en smörkniv på slöjden men det är ju skit intressant att veta -.- Det enda roliga idag va typ när Mathilda och jag garvade åt lilla Max på lektionen.
Så för att göra nåt kul med det här inlägget så får ni en (till) lista. Haha såg att Michaela hade langat ett ex antal x] aja iaf. Enjoy, gott folk. Enjoy

Dagens vill ha: Sovmorgon.
Dagens klädsel: Jeans mjukiströja & uggs.
Dagens frisyr: Två flätor.
Dagens händelse: Tuschpennekrig i skolan mellan mig & Hilding -.-
Dagens låt: Gavin DeGraw - I don't wanna be.
Dagens planer: SOVA.
Dagens saknad: Helg.
Dagens dummaste: Kommer inte ihåg x]
Dagens sjuka: Ont i knäet som typ e pajj (?)
Dagens drog: Filt.
Dagens roligaste: Max på so lektionen.
Dagens favorit: Sacha (min hund)
Dagens köp: -
Dagens godis: En negerboll.
Dagens humör: Deppig.
Dagens mening: "Asien!"


bild på mina två små sötnosar michalea & lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0