M to the ichaela

Tanken av att du ens skulle lämna mig vill jag inte tänka. Du är allting för mig även om jag visar det skit dåligt för det vet jag att jag gör, men du är verkligen nummer ett för mig! Och jag älskar dig som in i helvetet och utan dig skulle jag inte vara den jag är idag, det är tack vare dig som mina föräldrar litar på mig igen och så. Jag kan inte och tänker inte skriva en text till dig för det hjälper ingenting och bevisar inte hur mycke jag älskar dig. Du vet redan i ditt hjärta att du är den ända för mig. Eller man kanske inte ska säga ända och ända för det finns många andra men du är den som står mig närmst och den jag litar mest på! Du och jag är ju blodsystrar. Vi två är så jävla lika utan att vi tänker på det, du är den som jag verkligen ha med mig när jag gör saker för utan dig funkar ingenting. Men Alice, tack för att du är du och du är så jävla bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0