lördags godis...

... är inget för mig. Eftersom jag inte äter godis. Moha! Visst är jag duktig ? har inte ätit godis på typ 4 månader (a)
Aja iallafall. Vaknade halv 11 och gick upp och kolla på The Hills. Åt frulle samtidigt. Sen vare Life of Ryan. Och damn, jag smälter. Han är så himla söt! Och han han har så himla fina ögon! Hihi..
Sen så jag jag och Vicki ut med Sacha. Sen när vi kom tillbak så bytte jag om för jag hade träning. Den höll på från 13.50 till 15.30. Vi hade inomhus i källbrink men mamma va lite sen så jag fick stå och vänta i några minuter.
Sen när jag kom hem så duschade jag medans mamma stjutsade min lillasyster till något kalas som hon skulle gå på. Så jag och mamma var själva hemma så vi gick upp till Stuvstakällarn och åt. Haha och det va ett tag sen man var där. Senast var typ i 6:an när jag kollade på bjan-dif när Geron var där och blev sur för att BAJEN KROSSADE DIF. Haha.
Viåt jääätte gott. Sen gick vi hem och hämtade bilen och sedan hämtade vi min syrra.
Sen runt klockan 8 så kom Michaela hit :) Vi spelade något spel på spela.se som va skit kul x] Haha. Vi var några streckgubbar som sprang runt och sköt ner andra streckgubbar. Vi var fyra gubbar i vårat lag och vi hette; Socks, The Pooman, Name och Shithead. Fyfan va vi va grymma! Haha. Sen så kollade vi lite på Scoobydoo som gick på trea men vi missade nästan hela filmen för att Michaela hade tait fel på tiden :/ Sen så julpyntade vi i mitt rum och hade skitkul för vi lyssna på The Voice samtidigt. Och min syrra dansade skitkul och lekte gangster x'] Haha fan vad vi garvade!
Sen så kom hennes pappa och hämtade henne nyss.
Hon ska inte sova här för att jag ska upp jäätte tidigt imoron för jag ska vara 08.30 vid nån mack imoron för vi ska till Boda Borg med laget som avslutning.

Men nu ska jag nog gå to tha bed, pallar inte sittauppe vid datan och nörda... xoxo balle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0