ingenting är som det ska.

Ello Neeeeeeeeeew yooooork!

Seriöst hur fan ska man börja detta??
Jag har massor med funderingar kring allting men jag tar inte upp något här för jag ska inte dela med mig för mycket ha-ha.
Och föressten just nu är jag jävligt irreterad på mamma & pappa för att dom ska åka till Kina om näst nästa helg utan oss. Jo men tack verkligen. Ni har vart över allt i världen och nu ska ni till kina UTAN OSS???????? vad fan är det för sätt
?!?!??!?!?!?!?!?!?!!?
Fuck off asså, men huvudsaken är att dom kommer köpa saker åt oss tre filuringar, och den helgen har vi ff! Fyfan vad skönt det ska vara! Yeeey yey.

Och en grej, jag älskar dig det är ingenting jag säger för att få allting "bra" igen utan jag gör det verkligen, och jag orkar inte hålla på att tjafsa och att du ska tro på saker som en falsk person sagt. Jag skulle aldirg tjalla och säga att ni har sagt åt mig att göra det, är inte det lite fegt? Jag tog inseativitet och skrev det själv och det står jag för, jag skulle aldrig låta någon annan ta skiten för det

xo michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0