idag är de bara en månad kvar till julafton!

24/11 äre idag som sagt. Det är SNÖ ute and I love'it! Haha okej, det där kanske lät lite blondie för man fattar vell att det inte är snö inne men jaja x]
Igår på kvällen när jag hade stängt av datan och så, så kollade jag på en film som gick på trean med mormor. Det var Da-vinci koden eller hu man nu stavade det. Jag fattade ingenting för det hade redan gått en timme på filmen när jag började kolla. Sen när det var reklam i filmen, så kom jag på att det hade varit snö i 3 dagar och jag hade inte inte åkt pulka! Det var ju helt hemskt! (iaf i min värld). Så jag sprnag ut helt själv, klockan var typ 12, och åkte lite pulka. Haha fyfan va kul de va. Sen sprang jag in och kollade klart på filmen. Den slutade vid 12 så då gick jag och la mig.
Mamma & pappa kom hem från flygplatsen typ halv 1 men då hade jag redan hunnit somna, så jag kommer typ bara ihåg att mamma kom in och sa hej och då s satte jag mig, jag blundade fortf, och kramade henn och sen la jag mig ner och somna om.
My alarm ringde halv 7 men jag var skiiiiiiiiiiiiiiiittrött, as usual, så jag tryckte på snooze ett ex antal gånger. Så när jag kollade på klockan sissta gången var den kvart över 7 så då fick jag springa upp ur sängen!
Kom precis i tid som vanligt. Vi har ju gympa som första lektion på måndagar så de e ganska så skönt. Att man inte måste började plugga det första man gör efter helgen. Sen när gympan var slut så sprang jag & Amanda upp och rullade oss i snön. My goooood vad jag har längtat efter det!  Och sen så rullade vi varsin snöboll och knackade på killarnas dörr. Och när dom öppnade så kastade vi in om och sprang direkt men det var bara det att det var Andreas som öppnade (våran gympalärare) så när vi kom ner till vårat omklädningsrum igen så började vi asgarva och dom andra fattade inte varför.
Men sen när vi stod och bytte om så öppnade killarna dören och kastade in snö på oss. Alla hade hunnit klä på sif förutom Amanda som stod i bh & trorsor. Haha stackarn x]
Sen på lunchratsen så blev det lite snöbollskrig. Och jag tror att jag har halkat femtioelva gånger idag för mina skor är så jävla hala! Haha. Sen så gick jag, Amanda, Hilding, Mange & Erik hem till Erik och åkte pulka. Haha han hade värsta isbackan. Det va skitkul. Men sen så fick amadna in en spik i foten när hon åkte pulka så då gick vi tillbaka till skolan.
Sen slutade vi 2 & då gick jag hem och myste i soffan med nåra filtar och Chai latte & en lussebulle. :)
Nu sitter jag här och michaela ska komma hit lite senare för då ska vi åka pulka :D
Haha jag veeet, pulka, pulka, pulka. Men jag kan inte hjälpa det. Visst kalla mig barnslig om du vill, jagjag älskar snö och allt som har att göra med det. So go ahead and mobba mig så mycke du vill, I don't care!

Have a wonderful evening people, xoxo balle


A picture på mig & älskade kusin när vi va i malmö innan skolan började. I love you charmtroll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0