fredag, fredag. kära gamla fredag..

Vaknade, gick upp, åt frulle, went to da school and had lession. Hade engelska som första ämne tror jag (?) Sen vare matte. Och sen klockan 10 hade jag utvecklingsamtal som gick superbra :) Under tiden hade dom andra SO så när jag var klar med samtalet så smet jag in när det var några som redovisade om Afrika.
Sen hade vi lunch och det va paaancakes!
Sen hade vi NO oh sedan slutade vi kvart i 1. Jag och Amanda tog halv 2 bussen ner till Huddinge c. där handlade vi present till en viss liten fröken som hade fyllt år som vi skulle bort till på kvällen.
Kom hem från Huddinge runt 4. Satte mig framför tv;en och kollade på One Tree Hill. Love it! Det slutade 5. Så då började jag göra mig i ording för vi skulle vara där 6 & vi skulle hämta upp Amanda kvart i för vi orkade inte gå för det var för långt. När vi var där så åt vi lite och pratade och skrattade väääldigt mkt åt en vis person x] Haha du är så jävla klockren gumman! I love u & du vet vem du är. Sen körde vi lite SingStar och jag måste erkänna, vi krossade er! Haha.
Sen så busringde vi typ hela kvällen. Fyfan vad barnsligt men vi kunde inte hjälpa det! Vi garvade så jävla mycke! Haha och fyfan, de va ju vissa personer som trodde vi var seriösa.. ;o Haha.
Sen så drog vi hem nån gång efter 10. När jag kom hem så kollade jag lite på Idol utröstningen och måste medge att det var lite synd att Johan åkte men så länge Robin är kvar så. Men jag viiiiill veerkkliigen aaaatt KEVIN SKA ÅKA UT!!!!!!!!!!!!!
Ush, asså jag vet inte men jag har verkligen något emot honom. Visst, han sjunger jätte bra och så men HERREGUD (!?) Jag blir så jävla trött på honom. Eller mest på svenska folket som ringer & röstar på honom !? Han skulle ALDRIG ha kommit så här långt om han inte kom från Malta. Och bara för att "han har bara bott i Sverige ett halv år men kan redan så bra svenska" Ååååh. Rösta ut bögen förfan! Haha ska nog inte gå in på det mer nu för då kanske det blir lite föör tjatigt.. ;P
Imoron då? vad händer då ? 2 timmars träning och sen kanske jag ska vara med Michaela också. Måste börja packa me för jag åker ju om 5 dagar! Så himla skönt att åka bort från allting & slippa skolan. Längtar! Men kommer skana vissa personer också men det är bara 11 dagar som jag är borta. Men u ska jag nog pyas till sängen.
Ha det bra, xoxo balle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0