farsan står i duschen och morsan rakar sig under armarna..

Nu är det söndag och jag är fett trött.
Kan kanske berätta om igår. Igår åkte jag till värmdö/gustavsberg för myyy broootha hade match pappa är ledare för hans lag så då tog mamma & jag bilen till mammas best friend, dära så fikade vi och snackade massor! Vid sex åkte bi back till ishallen och kollade på matchen det gick sådära och jag höll på att frysa ihjäl i min kalla jacka -.- Vi åkte hem vid ungefär kvart i nio och då skulle vi stjusa hem två st i crippas lag så då fick jag sitta fram i mammas knä och det var ganska roligt hha orkar inte förklara varför menmen lämnade Calle i kvarnbergspladn sen lämna vi jocke i sörskogen sen hämtade vi Alice :) hon soov hos mig som ni kanaske förstör hehe.. Ifall vi gjorde inget speciellt igår kväll, kollade på film tills typ 1 och då gick vi och la oss vaknade vid halv tolv åt fruckost sen åkte hon hem och jag sitter och kollar på madagaskar , men jag ska försöka ladda ner en film nu så hare bra! / Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0