boring list

Haha såhär många inläg har jag nog aldrig skrivit på en dag (?) Det här blir mitt tredje för idag och jag lovar, jag ska inte skriva mer idag. Tänkte nog nästan gå & lägga mig sen för jag är sååå hiiiimmlla tröööööött. Och vi börjar inte förens 10 i 11 imorgon sköönt. Så här får ni en lista. Enjoy gott folk, enjoy. xoxo balle

Dagens vill ha:
Bättre jacka!
Dagens klädsel: Jeans, tjockiströja och uggs.
Dagens frisyr: Slarvig toffs.
Dagens händelse: Snökriget i skolan & pulkaåkningen
Dagens låt: Westlife - Green Day - Wake me up when september ends.
Dagens planer: Sova.
Dagens saknad: Vantar!
Dagens dummaste: När jag sprang och ramlade framstupa ner med ansiktet i snön -.-
Dagens sjuka: Kalla fingar.
Dagens drog: Chai latte
Dagens roligaste: När jag & Amanda skulle kasta snöbollar in i killarnas omklädingsrum men så ppnade Andreas (gympaläraren) och så råkade vi kasta allt på honom.
Dagens favorit: Michaela.
Dagens köp: Ingenting.
Dagens godis: Lussebullar.
Dagens humör: Trött & glad.
Dagens mening: "HAHAHAHAH" det blev mycke garv idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0