äntligen alice

Jag är so sorry men min dator har varit pajj i typ 3 månader så det är därför jag inte har skrivit så mycket. Men nu är den ÄNTLIGEN lagad! Haha iallafall.
Igår fick jag reda på att jag ska till Sydafrika! Michaela har redan berättat hur det gick till men jag är så jävla glad! Jag fick det i konfermationspresent. Egentligen från början så ville jag inte konfermera mig men så tjatade michaela på mig och mormor och farmor tjatade ännu mer så jag bestämde mig att göra det iaf. Jag visste att det skulle vara bra att konfermera sig! Man får ju åka till Sydafrika då! (Jag iaf).
Men farmor har bott och arbetat där nere i 7 månader så nu ska hon ner dit och avsluta sitt jobb. Och jag ska typ också få jobba lite eller inte "jobba" direkt men jag ska hålla på med lite saker tillsammans med farmor. Och jag måste prata enegelska hela tiden för hon jobbar med afrikaner och svenskar. Aja, det var lite kort om det. Jag åker den 3 december och kommer hem ungefär den14 december.
Igår vaknade jag hos Michaela och hon har berättat allt vad vi har gjort så jag behöver inte upprepa det. Men sen på kvällen hade vi lite Farsdag firande för pappa och hans två kompisar så de va lite fest här. Gick och la mig runt 1, halv 2.
Jag vaknade runt 11 idag tror jag. Då gick jag upp ch åt lite frulle. Nu sitter jag här och nördar framför datan. Ska till mormor och morfar ikväll och äta middag.
Ha en bra Söndag / Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0